រៀនជាមួយយើងលើ YouTube
ប្រកាសថ្មីៗបំផុតរបស់ម្ចាស់ប្លក
- គឹម ចាន់
- ខានមកលេង WordPress រាប់ឆ្នាំហើយ!
- បញ្ជីបេក្ខជននិទ្ទេស A ទាំង ៥០៤នាក់ បាក់ឌុប២០១៦
- ដំបូន្មានសម្រាប់ប្អូនៗប្រលងបាក់ឌុបឆ្នាំ២០១៦នេះ!
- ខ្ញុំមកវិញហើយ ក្រោយពីសម្រាកលើ Blog WordPress ជាង៦ខែនេះ
- Happy Birthday To My WordPress Blog!!
- លទ្ធផលប្រលងបាក់ឌុប ២០១៥ គ្រប់ខេត្ត-ក្រុង ទូទាំងប្រទេស
- អត្រាកំណែ គណិត បាក់ឌុប ២០១៥
- អត្រាកំណែ គីមី បាក់ឌុប ២០១៥
- អត្រាកំណែ គណិតវិទ្យា ប្រលងបាក់ឌុប ២០១៥
- វិញ្ញាសាប្រលងក្របខណ្ឌក្រសួងសុខាភិបាល ផ្នែកវិជ្ជបណ្ឌិត ២០១៥
ចំណូលមើលពីថ្ងៃ 15 Sep,2009
- 1,171,941 ដង
ចំណាត់ក្រុម
បណ្ណសារ
ការចុចច្រើនបំផុត
ការមើលច្រើនបំផុត
បក្សគណិតវិទ្យា
គេហទំព័រនានា
គណិតវិទ្យាប្រចាំសប្តាហ៍
- [គណិតវិទ្យា ថ្នាក់ទី៧] មេរៀនទី៨ កន្សោមពីជគណិត (ភាគ2)
- [គណិតវិទ្យា ថ្នាក់ទី៧] មេរៀនទី៨ កន្សោមពីជគណិត (ភាគ១)
- វិញ្ញាសាប្រឡងគ្រូអនុវិទ្យាល័យ
- ដំណោះស្រាយ លំហាត់ QCM ប្រឡងចូលតិចណូ ២០១៦
- ព្រះអង្គម្ចាស់ ស៊ីសុវត្ថិ យុត្តិវង្ស បណ្ឌិតគណិតវិទ្យាទី១ និង បិតាប្រជាធិបតេយ្យកម្ពុជា
- រឿងរ៉ាវតំណាលនៃ «លំហាត់ទី៦» (The legend of problem 6)
- វិញ្ញសានិងកំណែ គ្រូឧត្តម NIE 2016
- វិញ្ញាសាប្រឡងគ្រូមត្តេយ្យ និងបឋម
- ល្បងប្រាជ្ញា
- ស្វុីត សិស្សពូកែ
វាចារថ្មីៗ
សាំង ប៊ុនស៊ិន លើ ប្រលងជ្រើសរើសបុគ្គលិកបម្រើកា… | |
ហ៊ន សេងហាក់ លើ គម្រោង រៀនគណិតវិទ្យា Online | |
វណ្ណា ចេង លើ វិញ្ញាសា គណិតវិទ្យា ប្រលងគ្រូប… | |
Keayouk លើ វិញ្ញាសាប្រលងចូលក្របខណ្ឌក្រសួង… | |
srengpisey770 លើ វិញ្ញាសាគណិតវិទ្យាប្រលងគរុនិ… | |
Lay លើ ទាញយកមេរៀនសង្ខេប និងរូបមន្ត… | |
NY VANNA លើ វិញ្ញាសាប្រលងចូលរៀនសាលា CamE… | |
សុីង គៀម ស៍ូរ លើ សរុបសិស្សដែលទទួលបាននិទ្ទេស A ឆ… | |
PheakdeyITCers លើ នរណាជាក្មេងប្រុស នរណាជាក្ម… | |
សាំង ប៊ុនស៊ិន លើ ប្រលងជ្រើសរើសបុគ្គលិកបម្រើកា… | |
vannak លើ ចែករម្លែកបទពិសោធន៍សម្រាប់អ្ន… | |
Heng sokha លើ វិញ្ញាសាថ្នាក់ជាតិប្រលងចូលសា… | |
Heng sokha លើ វិញ្ញាសាថ្នាក់ជាតិប្រលងចូលសា… | |
mengly លើ ទាញយកមេរៀនសង្ខេប និងរូបមន្ត… | |
គឹម ចាន់ លើ ទាញយកសៀវភៅគណិតវិទ្យាត្រៀមប្រល… |
ចំណាត់ក្រុម
កណ្តាល កំពង់ធំ កំពត កំសាន្តគណិតវិទ្យា ក្រសួង ខេត្ត-ក្រុង គណិតវិទ្យា គណិតវិទ្យាឡូសិក ចង់ក្លាយជាសិស្សពូកែគណិត តក្កវិទ្យា តាកែវ ទាញយក ទូទាំងស្រុក ទូទាំងសាលា ទូទាំងប្រទេស បាក់ឌុប ប្រលងគ្រូ ប្រលងឆមាស ប្រលងផ្សេងៗ ប្រស្នា ផ្សេងៗ ភ្នំពេញ លំហាត់ប្រចាំថ្ងៃ ល្បងប្រាជ្ញា វប្បធម៌ទូទៅ វាចារខ្ញុំ វេទមន្ត សិស្សពូកែ អាហារូបករណ៍ អាហារូបករណ៍បរទេស
My answer is D. Right or Wrong?
sure!!
can u tell me how to calculate it ,without count it way by our hand.
Ans d) – 6 ways
Assume A & B are 2 students and x as empty space, then we have the following possible combinations:
A x B x
A x x B
x A x B
B x A x
B x x A
x B x A
One more way:
Since this is a combination it can be also solved also by applying the combination formula
nCr = n!/ (n-r)!*r!
we have n = 4 and r = 2
nCr= 4*3*2*1/ ( 4-2) ! * 2 *1
= 4*3/ 2*1 = 6